5 najboljih aplikacija za poslovno putovanje
Pametni telefoni su odavno postali jedna od najvažnijih stvari koje koristimo na poslovnom putovanju. Njihova funkcija je prerasla samo slanje poruka i uspostavljanje poziva. Vaš pametni telefon je postao mini računalo pomoću kojeg dolazite do svih informacija koje vas zanimaju. Aplikacije za poslovno putovanje pretragu takvih informacija čine još lakšom. Upravo zato, napravili smo za vas kratak pregled pet najboljih aplikacija koje možete koristiti na poslovnom putovanju ove godine.
#1 Pakiranje uz PackPoint
Koliko god da imate iskustva u pakiranju stvari, sigurno vam se barem jednom puta dogodilo da neke stvari niste niti izvadili iz putne torbe. Drugi vrlo čest scenarij je da zaboravite ponijeti neku od osnovnih stvari. Recimo adapter za laptop ili punjač za mobitel. Pa tako brzo nakon dolaska na odredište završite u obilasku lokalnih trgovina i trgovačkih centara.
Umjesto da radite klasičan popis stvari ili bilješku u notepadu, vrijeme je da se odlučite na jednostavnije rješenje. Iako postoje različite aplikacije za poslovno putovanje koje vam pomažu da se brže i pametnije spakirate, PackPoint je jedna od najpoznatijih.
Ovisno o vašem odredištu, duljini putovanja, vremenskim prilikama koje vas očekuju po dolasku ili aktivnostima kojima se planirate baviti, PackPoint će sastaviti popis stvari koje su vam potrebne. Takav popis čak možete i podijeliti sa prijateljima ili kolegama koje putuju s vama, kako bi i oni vidjeli što planirate ponijeti.
#2 Jednostavan pronalazak smještaja uz AirBNB i HotelTonight
Ponekad vam se može dogoditi da neplanirano morate prenoćiti na poslovnom putovanju. Aplikacije za poslovno putovanje ovdje vas mogu spasiti od duge i zahtjevne pretrage raspoloživog smještaja preko booking stranica.
Aplikacija HotelTonight vam pomaže da na temelju kriterija cijene i kvalitete smještaja, najbolju hotelsku sobu pronađete u samo nekoliko sekundi. Bez obzira treba li vam smještaj danas ili tek idući dan. Osim toga, možete vrlo jednostavno i rezervirati smještaj kroz samu aplikaciju.
Ako ipak tražite udobniji smještaj, onda je Airbnb prava opcija za vas. Ova aplikacija vam također pomaže da kroz brzu i jednostavnu pretragu pronađete i rezervirate hotelsku sobu, apartman ili kuću u samo nekoliko klikova. U principu, Airbnb je nešto kao Uber za smještaj, pri čemu vas povezuje sa vlasnicima soba i kuća koji iznajmljuju svoje objekte na neko vrijeme.
#3 CityMapper za ugodnije iskustvo javnog prijevoza
Ponekad je korištenje javnog prijevoza puno jednostavnije opcija od službenog automobila. Naime, jednom kada ste stigli na odredište, vaše službeno putovanje može biti puno jednostavnije ako ne gubite vrijeme na traženje parkinga i snalaženje po ulicama grada koji ne poznajete.
Ukoliko ste se odlučili za javni prijevoz kao jeftiniju i bržu opciju, aplikacija CityMapper je sve što vam treba da to iskustvo bude najbolje moguće. Za razliku od Google Maps-a, CityMapper pruža real-time informacije o svim rutama, uključujući bilo kakve zastoje ili kašnjenja.
Osim toga, pruža i mogućnost planiranja putovanja sa nekoliko različitih vrsta javnog prijevoza, od trajekta, preko autobusa do podzemne željeznice.
#4 Složite itinerer putovanja uz Triposo
Internet danas nudi sve informacije koje su vam potrebne prije odlaska na neko odredište. Ipak, pojedine aplikacije za poslovna putovanja pomažu vam da do takvih informacija dođete još brže i lakše. Triposo je društvena aplikacija za putovanja koja pomoću algoritama planira vaše putovanje.
Na temelju preporuka drugih korisnika te informacija sa društvenih mreža poput Facebooka, ova aplikacija vam daje preporuke što vidjeti, koja mjesta posjetiti te gdje pojesti. I to u preko 50,000 gradova u više od 200 zemalja diljem svijeta.
Najbolji dio je što sve prijeđene rute, karte gradova i popis mjesta za posjetiti možete spremiti na svoj pametni uređaj za neko od budućih putovanja.
#5 Uštedite na putnim troškovima uz Gooma sustav
Ručno ispunjavanje izvještaja, kalkulacija kilometraže, prilaganje računa, provjera podataka – i tako nebrojeno puta mjesečno. Ukoliko i vi gubite vrijeme na ispunjavanje putnih naloga, postoji jednostavan način da to promijenite i uz to uštedite resurse i novac.
Gooma aplikacija ovo radi automatski, bez obzira na to kako, kada i gdje putujete. Prati prijeđene kilometre, bilježi putne troškove i to za svakog zaposlenika, neovisno gdje se nalazio. Svi podatci su odmah lako dostupni na poslužitelju i možete im pristupiti sa računala, tableta ili mobilnog uređaja.
Gooma je geolokacijski sustav koji sve prati čak i kada nemate pristup Internetu ili se istroši baterija na mobilnom uređaju. Bez obzira gdje se nalazite i koliko malo vremena imate, putni nalog i putni račun možete poslati na odobravanje te zaboraviti da ste ikada prije kasnili sa predajom putnih računa.
Osim toga, možete zaboraviti na izgubljene ili zaboravljene račune. Jednostavno fotografirajte svaki račun sa mobilnim uređajem i unesite trošak već tijekom puta. Podatci o putnim troškovima su u svakom trenutku lako dostupni na zajedničkom poslužitelju, gdje je sigurno pohranjen svaki putni račun sa svim stavkama.
Vjerujemo da će vam ove aplikacije pomoći ne samo da uštedite na poslovnom putovanju, nego da izvučete i ono najbolje od svakog službenog putovanja. Zato, odmah krenite sa njihovom primjenom i već danas preuzmite besplatnu verziju GOOMA aplikacije.