Top 5 trendova koji su obilježili poslovna putovanja u 2018. godini
Jedna od stvari po kojoj su milenijalci kao generacija poznati su poslovna putovanja. Na takvim putovanjim oni koriste sve prednosti koje im omogućuje brzi napredak tehnologije. Upravo zato, 2018. godinu obilježili su ovi digitalni trendovi.
Chatovi uživo umjesto izravnog kontakta
Davno je prošlo vrijeme kada su se rezervacije smještaja, letova i drugih stvari vezanih uz poslovna putovanja obavljale telefonski ili posjetom nekoj agenciji. Tehnologija je to omogućila u svega par klikova iz ureda ili vlastitog doma.
No, kako su korisnicima često potrebne dodatne informacije, mogućnost chata uživo na internetskoj stranici za rezervacije, postala je neizostavna opcija.
Prema rezultatima tvrtke Kayako, specijalizirane za korisničku podršku, 79 % tvrtki koje nude opciju chata bilježe rast prodaje, prihoda, ali i odanosti kupaca.
Online sastanak ili sastanak “uživo”?
Iako nam napredak tehnologije omogućuje da se video pozivom povežemo s bilo kojim dijelom svijeta, prodajni predstavnici i dalje putuju na sastanke s postojećim te novim potencijalnim klijentima.
Zašto? Da, online sastanci i chatovi pomažu da brže dođemo do informacija ili riješimo manji problem. No, sastanak uživo donosi više mogućnosti kad je u pitanju sklapanje novih poslova. Ljudska interakcija ne obuhvaća samo verbalnu već i u velikoj mjeri neverbalnu komunikaciju, koju je teže tumačiti „na daljinu“.
Fleksibilniji programi poslovnih putovanja
Poslovna putovanja stalno se moraju prilagođavati promjenama na tržištu koje uvjetuju napredak tehnologije ali i nove radne navike zaposlenih ljudi, koji iznimno cijene ravnotežu između poslovnog i privatnog.
Upravo zato su im potrebni fleksibilni programi putovanja. Na što točno mislimo? Produžetak putovanja u privatne svrhe, odabir Airbnb smještaja umjesto klasičnog hotelskog, najam automobila umjesto javnog prijevoza i slično.
Sigurnost poslovnih putnika dolazi na prvo mjesto
ada je riječ o poslovnim putovanjima, loši vremenski uvjeti i prometne nezgode nisu jedino što brine poslodavce. Kriminal, teroristički napadi, prirodne katastrofe, ali i napadi na elektroničke podatke. Sve su to razlozi zbog kojih su poslodavci ove godine više pažnje posvetili komunikaciji s putnicima, upotrebi GPS uređaja ali i treninzima zaposlenika.
Treninzi su se pokazali naročito korisnima kada je u pitanju zaštita elektroničkih podataka. Naime, zaposlenici koji poslovno putuju često nose povjerljive podatke na svojim računalima, vanjskim diskovima ili u cloudu.
Zato je nužno upoznati ih s rizicima i objasniti kada se mogu spojiti na WiFi, zašto bi trebali onesposobiti Bluetooth u nepoznatom području ili kako spriječiti fizičku krađu njihovih uređaja.
Rezervacije i plaćanja putem mobilnih uređaja
Prema Googleovom istraživanju, u 2016. godini 70 % poslovnih putnika svoje je rezervacije obavilo na pametnim telefonima. Već iduće godine taj podataka je iznosio 79 %.
Istraživanje DCC Foruma pokazuje da 51 % poslovnih putnika smatra kako će u narednih deset godina sva plaćanja moći obavljati putem mobilnih uređaja.
Upravo zato, korisnicima je potrebno olakšati cijeli proces kroz aplikaciju koja obuhvaća sve radnje vezane uz poslovna putovanja – od planiranja, praćenja do rezervacija smještaja ili prijevoza.
Aplikacija GOOMA omogućit će vam praćenje putnih troškova gdje god se nalazili. Prije odluke o njenom korištenju slobodno je BESPLATNO isprobajte.